Usluge pisanja

Usluge pisanja

Ovde možete poručiti usluge pisanja profesinalnih tekstova iz oblasti proze, publicistike, reklame, marketinga. Kreativno pisanje okuplja proverene profesionalce i talentovane autore sa širokim iskustvom i zagarantovanim kvalitetom. Možemo vam pomoći u svim vrstama pisanja koje će unaprediti vaše poslovanje ili pisanje.


Copywriting

Dobar reklamni tekst je ključ uspešne prodaje! Pružamo usluge profesionalnog pisanja reklamnih tekstova za sve vrste marketinških aktivnosti i medija, uključujući veb stranice, brošure, direktnu poštu i drugi marketinški materijal. Bez obzira da li tražite uslugu pisanja na mreži ili vam je potreban profesionalno napisan tekst za offline marketing, uvek se možete osloniti na nas. Isporučićemo vam fokusiran sadržaj za vaš medij, ciljajući psihologiju vaših kupaca i nudeći im odgovore koje oni traže.

Content Writing

Kvalitetan sadržaj je osnov Internet marketinga. Bez obzira da li ste mala ili velika kompanija na vebu, prodavnica za e-trgovinu ili agencija za digitalni marketing, naši talentovani pisci su tu za vas! Oni mogu da prepoznaju interes i psihologiju vaših klijenata i pomoći vam da stvorite autoritativan i jedinstven sadržaj za društvene medije, odredišne stranice, opis proizvoda, email marketing i pisanje veb sadržaja, koji se poklapa sa vašom celokupnom marketinškom strategijom.

Ghostwriting

Imate odličnu ideju za knjigu, ali vam pisanje oduzima puno vremena. Nemate dovoljno resursa. Ne znate kako da počnete. Zaglavili ste kod nekog poglavlja? Pisanje knjige je posebna veština. Ono što bi moglo potrajati mesecima da napišete, možete uraditi u mnogo kraćem vremenu kada nas angažujete. Zato što mi imamo znanje i iskustvo da kreiramo kvalitetan projekat za vas. Preuzećemo ideje i sadržaj koji imate i pretvorićemo ga u roman, publicistiku, memoare ili stručan tekst.


Kontakt