Moje iskustvo sa FB reklamom

Piše: Nina Trivković

 

Koristim fejsbuk sigurno već 6,7 godina i to za šta? Uglavnom za čeprkanje po tuđim životima i to ne iz znatiželje, već iz puke dosade. Niti me interesuje ko se kad oženio, udao, razveo, pustio goluba itd. Tu i tamo, pročitam ponešto pametno i vidim koju lepu misao ili fotografiju, zanimljiv nakit ili vest, al u suštini, to je sve uludo traćenje vremena i fejsbuka kao takvog.

Međutim, zahvaljujući blogu koji sam nedavno pokrenula (kofernjaca.wordpress.com), spoznala sam neke potpuno druge aspekte ove zanimljive drustvene mreže. Devojka po imenu Miljana me je uputila u reklamni svet fb-a. Moram priznati da sam bila pozitivno iznenađena efektom dosadašnjih kampanja.

One su uglavnom trajale sedam dana i zahtevale neko minimalo ulaganje, od nekih euro po danu, što je šmesna cifra, a zaista vam omogući da više ljudi vidi vaše postove i prati vas blog.

Opet, i ovo je stavka za koju treba dosta vremena i konstantnog učenja, ali sam zadovoljna.Posebno su me oduševili rezultati jednodnevnih kampanja koje služe tkz boost-ovanju pojedinih postova. Ja sam i za njih podesila euro po danu budžet. Ne biste verovali ali čak 3000 ljudi je videlo neke moje tekstove na fb stranici bloga. To je sve doprinelo da su i statistike na samom blogu počele da bujaju, tako da je to sve jako dobra motivacija i efikasan alat za plasiranje vašeg bloga na beskrajnom internet nebu.

Ono što mi se posebno dopada kod pravljenja kampanje, je što lepo možete da podesite koji target vas zanima, koja zemlja, interesovanje i da odaberete neku od stoker slika koje će se smenjivati tokom kampanje. Te fotografije su već spremne za reklamu i odgovarajućeg formata, tako da su bolja opcija nego da ubacite neke svoje, nepripremljene.

U svakom slučaju, smatram da treba maksimalno da iskoristite društvene mreže kao dragocen alat u promociji svojih fb stranica, sajtova ili blogova i da se naoružate strpljenjem, ali i osmehom kada vidite efekte.

Što se tiče upotrebe kartice, bitno je naravno da to bude kartica za internet upotrebu isključivo i devizna kartica. Postoji i opcija plaćanja u vidu fb kupona, ali ne znam kako to funkcioniše i koliko je bezbedno. Ja sam se opredelila za Visa virtuon karticu Raiffeisen banke, koja je u kratkom roku bila izrađena, a njeno održavanje se ne plaća, ali se plaća članarina u iznosu od 1000 dinara prilikom preuzimanja.

U nekom od narednih tekstova ću malo detaljnije otkriti pravljenje ovih fb kampanja, a do tada, svratite do mog bloga i pročitajte neki od brojnih zanimljivih tekstova.

Verujte u sebe i svoju ideju i budite kreativni, uz pomoć Facebook-a, u ovom slučaju.

Pozdrav od kofernjače

(kofernjaca.wordpress.com)

Ako ti se sviđa, podeli...

Ostavite odgovor